Rovaniemen Seta Foorumin päävalikko
Kirjoittaja Viesti

<  Asian vierestä  ~  Vapaata keskustelua lapista, moderaattoreista ja ...

antti
Lähetetty: Ma Huh 04, 2005 6:47 am Vastaa lainaamalla viestiä
"Ei kannata tulla isoon kaupunkiin jos ei pärjää pienessäkään."

Poikaystävänikin oli kai hieman ahdistunut meistä eteläläisistä, jonka jälkeen meidän fashion-fashion ihmiset sanoi tuon kuolemattoman lauseen. Oi kuinka runollista. Ihanaa pojat ja sitä rataa. sly wink

Itse vertaan tuota lämpimämmistä oloista tulleiden syrjintää ja stereotypiointia homojen syrjintään. Poikaystävä on ainakin sopeutunut tänne etelään meidän muiden kanssa aivan hyvin ja illalla se kai sitten tuleekin tänne enkä ikinä päästä pois.
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ainuska
Lähetetty: Ma Huh 04, 2005 8:00 pm Vastaa lainaamalla viestiä
Hoh hoijaa..koskaan ei tapahdu sitä ihmettä, että löytäisi sen rakastetun ihan samalta paikkakunnalta jopa, edes 100km:n säteeltä.. :roll: Tässä sitä sitten kärsivällisesti yritetään odotella toukokuuta....

Lähetetty: Ma Huh 04, 2005 9:55 pm Vastaa lainaamalla viestiä
Mullekki kelpais joku paikallinen ihnuliinirakas  smile eli jos joku paikallinen ihnuliinirakas lukee tämän ja haluaa minut niin täällä Rovaniemellä oon, tavataan joskus jossain, ota vaikka kädestä kiinni. Hmm... ei taida tapahtua  big grin
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
Lähetetty: Ma Mar 14, 2005 7:32 pm Vastaa lainaamalla viestiä
Juho kirjoitti:
Vihreää mallua mie poltin töissä viime kesänä baarissa. Ja mien tykänny yhtään, mutta ei niitä öitä jaksa ilman tupakkataukoja, ku muut tauot on kiellettyjä.. Ja siinäki kuppasessa baarissa myytiin vihreänä vain mallua. Onneksi mie olen nykyään vaihtanu siniseen, niin ei tule mitään ongelmia. Vihreä tupakka saa minut ainaki yskimään keuhkoyskää ihan koko ajan. Heti ku vaihdoin siniseen, niin loppu seki keuhkoyskä, joka oli vaivannut minua puolivuotta. Eli minulla on syytä epäillä, että se yskä tuli juuri vihreästä. (silloin poltin vielä Barclaytä..)
unibrow  unibrow  puking  drooling  the real ultimate power  laughing  retard  finger  cry baby  nod
Vieras
Lähetetty: Ma Mar 14, 2005 7:32 pm Vastaa lainaamalla viestiä
Juho kirjoitti:
Vihreää mallua mie poltin töissä viime kesänä baarissa. Ja mien tykänny yhtään, mutta ei niitä öitä jaksa ilman tupakkataukoja, ku muut tauot on kiellettyjä.. Ja siinäki kuppasessa baarissa myytiin vihreänä vain mallua. Onneksi mie olen nykyään vaihtanu siniseen, niin ei tule mitään ongelmia. Vihreä tupakka saa minut ainaki yskimään keuhkoyskää ihan koko ajan. Heti ku vaihdoin siniseen, niin loppu seki keuhkoyskä, joka oli vaivannut minua puolivuotta. Eli minulla on syytä epäillä, että se yskä tuli juuri vihreästä. (silloin poltin vielä Barclaytä..)
cool  nod  finger  big grin  smile  frown  wink  disgusted  angry  embarrassment  paranoid  paranoid  paranoid  paranoid  paranoid  drooling  drooling  drooling  drooling  the real ultimate power
Vieras
Lähetetty: Su Jou 04, 2005 12:47 am Vastaa lainaamalla viestiä
Juho kirjoitti:
SaBB kirjoitti:
Okra, elikkä sinistä Lämäriä, punasta Mallua ja Viceroyta ja vesipiiiipp......  Vesipiippu... Vesipiippu?  :? VESIPIIPPU?! :shock:  Not talking  Shame on you  

No ei vaan aattelin kyllä ostaakin vespiipun 8) vaikka tuollainen vesipiiputtelu on pahasta ja laitonta, eikä sellaista saa tehä.

Ei vesipiippu ole laitonta.. Jos sillä polttelee teetä tai muuta. Oi, että ku maistoin oikaraisessa hyvää vesipiippua, soli jotain teesekotusta, ihan kuule turkista ostettu.. Oli semmosta pehmeää se, ja porisi kivasti, eikä tullu kyllä mitään oireita, että siinä olis jotain huumeita olis ollu. HUUMEET ON PAHASTA, VÄÄRIN JA EHDOTTOMASTI KIELLETTYJÄ. Mien koskis niihin kyllä mistään hinnasta, niin moni on menny sekasin!  idea!  idea!  :idea:
nippis
Lähetetty: Pe Tam 20, 2006 5:26 pm Vastaa lainaamalla viestiä
Hui! Ei saa haukkua etelän ihmisiä, kyllä lappilaisetki osaa heittää läppää eteläisistä... Ja tosi hankalaa on siis täällä landella asuu ku oon ite niin tyylikäs eteläinen enkä tykkää pitää neljäntuulenhattua vaikka kaikilla muilla on...

huom huom enneku kukaan vetää pakastehernepussia nenään tämä oli opiskelijan väsynyttä "läpänheittoa", niin huonoa ettei ees ittee naurata. Paitsi ehkä  v ä h ä n . . .

Lähetetty: Ke Syy 30, 2009 7:57 pm Vastaa lainaamalla viestiä
Miten nykyään menee Rovaniemellä, jos mietitään Setan toimintaa? Mielestänne? the real ultimate power
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti

Näytä edelliset viestit:  

Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 7 Yht. 7
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Tämä foorumi on lukittu, et voi kirjoittaa uusia viestejä, vastata vanhoihin tai muokata viestejä

Siirry:  

Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa